tisdag 4 augusti 2009

HeJJJJJJJJJJJJJJ

Sitter här nu och bara degaaaaaaaar.
Ska väl typ dammsuga ur bilen och sen åka till mitt <3.

Åt nyss nudlar, de var lite torra. Slängde hälften... var mätt sedan min billys frukost :S
Biff & Bea Pan pizza = Inge vidare!!!

Bytte generatorn på bilen igår, den pajja i söndags när jag skulle åka till <3, så blev ståendes mellan Rembo och Hedemora. Min snälla far kom då med ett nytt batteri och gav mig nycklarna till deras bil istället så jag kunde åka till henne!! :*)

Så iaf igår var det Martin aKa Bilmekaniker.. eller inte haha ;)
Men jag klarade av att byta den iaf! :)

Nu orkar jag inte skriva mer...
Kram! Hörsdå ;) <3

1 kommentar:

  1. snäll pappa du har :)
    Det blev så skarpa kanter om man inte tonade kanterna...egentligen ska jag väl ha en bård där men jag hade inget i mina samlingar och så ville jag få den klar snabbt. Men det var roligt. Förhoppningsvis går det fortare att göra bakgrund nästa gång. Hade! /linnea-maria

    SvaraRadera