fredag 31 juli 2009

Blöööh

Faaaan vad segt, saknar minnnnn!!!!

Har inget att göra :S förstår inte hur jag fördrev tiden med datorn förr...
Är ju så sjuk trååååkigt att sitta och spela så jag döör.
Vill hellre vara hos den söta och mysa!!

Blir att åka dit imorgon och kanske..... får en sådan där söt puss!!!! :)
Kommer kanske äta upp henne istället..
Men men får se vad vi hittar på för något :)

Funderade nästan på att springa där ett tag, men kom på att jag fan inte orkar.
Så då tänkte jag spela musik istället... men såklart så var det någon som muppade
över ljudnivån.. som vanligt ;P

orrrrrkar inte skriva mer, thxbaihörsdå!

2 kommentarer:

  1. Men ååååhhhh!!! Vi sitter här i soffan och läser ditt snuttiga inlägg. Du är hur puttinuttig som helst...åhhh!!! Gud saknar sin lilla ängel!! Gullo gullo på dig /linnea-maria

    SvaraRadera
  2. Jag förstod att jag var en mupp.
    Men jag älskar dig ändå min lilla plupp. :-P

    ett litet råd! Att tro på sina drömmar är att gå sovande genom livet...

    SvaraRadera